Intervju med mig själv!

2012-02-16 03:31:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Listan senast uppdaterad 23 Maj 2012.

Hade lite tråkigt så jag hittad en frågelista som jag tänkte besvara.
Tog en jävla tid att besvara dem. Dock glodde jag också på Family guy undertiden...
Enjoy!


1. Vem är du? Emil S. Svensson
2. Attityd: Optimistisk. Alltid stöttande.
3. Ålder: 20 år.
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: Den du är på just nu.
6. Du kommer från: Born & raised in Helsingborg.
7. Du bor: I Helsingborg
8. Ekonomi: Lever på CSN, tills vidare.
9. Civilstatus: Forever alone.
10. Stjärntecken: Oxe
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768 > 800*600
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Mozilla Firefox!
14. Din bästa egenskap: Respektfull.
15. Din sämsta egenskap: Venne. Är barnslig ibland, men jag älskar barn så..
16. Husdjur: Två katter. Sigge och Tusse.
17. Familj: Pappa, Mamma, Jennie, Jeser, Johan, Jag.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Vettifan, seriöst..
20. Jag sover: På den SJUKT sköna sängen med 4 kuddar och ett täcke.
21. Djur jag är lik: Homo sapiens.
22. Tror du på något? Tror på det jag ser.
23. Frisyr: Skulle säga; långt, tjocks, lent tjejhår. ;(
24. Hårfärg: Brunett.
25. Ögonfärg: Blåa
26. Längd: Ungefär 179cm.
27. Vikt: kanske 66 kg
28. Skostorlek: 42 43
29. Gillar: Filmer och serier... och tjejer. (If you know what I mean? ;) )
30. Ogillar: Arroganta, respektlösa och opålitliga personer. Oj vänta.. det är vad jag Hatar! :D
31. Favoritmat: Stark och kryddat.
32. Favoritglass: Milkshake? :3
33. Favoritdessert: No idea..
34. Favoritpizza: Kebabpizzan.
35. Favoritdryck: Grape juice och något kolsyrat. Varit mycket Power King (Energi dryck) på sistone.
36. Gillar du godis? Jodå. Men äter det sällan.
37. Isåfall vilken sort? Choklad (utan nötter) sur och salt shit.
38. Favoritdrink: Redbull&Vodka, Jack&Sprite.
39. Favoritfilm: Hmm.. DIE HAAARD!!! ”YIPIKAYEY M*THER F*CKER!” Classic!
40. Favoritdag: Fredag.
41. Favoritklädesplagg: Tyg.
42. Favoritbok: Endast itresserad utav psykologiböcker.
43. Musiksmak: Metal, Rock, Punk, Dubstep .. vafan.. ALLT!!
44. Favoritdoft: Koskit.. NOT!
45. Favoritblomma: Tulpan.. bara för det är mammas och jag kunde inte bry mig mindre om blommor. ;D
46. Öl eller vin? Öl, men jag suger åt mig vin också om det så behövs.
47. Liknar du en kändis? Tvivlar på det.
48. Senast köpta skiva: Absolut hits från 20 år sedan kanske.. vettifan.
49. Senast film på bio: Då när sista harry Potter gick.
50. Bästa låten i världen: SÅ KAN MAN VÄL FÖRFAN INTE FRÅGA!! :>
51. Senast lästa bok: Någon psykologibok om det inre barnet som jag hittade på biblioteket.
52. Favoritförfattare: Henrik Fexeus.
53. Skriver du dagbok? Nope.
54. Bästa årstiden: Svårt att säga.. Sommaren vill man ha kyla, på vintern vill man ha värme. hmm..
55. Älsklingsfärg: ... Svartvit.
56. Skulle aldrig ta på dig: Bebiskläder?
57. Vad ville du bli när du var liten? Polis.
58. Blev du det? Nope. Men funderar på vad jag ska plugga på högskola. Det lutar mest åt "Grafisk Design" i kristianstad" än polishögskola..
59. Brinner för: ...för att någon tände eld på mig. :(
60. Sportbil eller familjebil? Jag äger ingen bil.
61. Katt eller hund? Lika bedårande. Men allergisk mot de felsta hundar.
62. Har du nån nojja? När jag röker gräs.
63. Fobier? Ingen aning. Var ju höjdrädd tills jag åkte min första berg-och-dalbana.
64. Deppig eller glad? Glad.
65. Politiskt insatt? För mycket tjafs.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja. Man ska öppna truten och vara ärlig när det gäller något viktigt. Eller GTFO! Och inte ljuga i onödan..
67. Brukar du dra "vita lögner"? Händer. :]
68. Är det okej med vita lögner? Ja. (För idioter: Vita lögner är inte ngt för att dölja sin otrohet.)
69. Känner du en mytoman? Kände.. Så j*vla skönt att bli av med.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär? Nej. 
72. Hur tidigt stiger du upp? Mellan 6:30-8:30 när man ska till plugget.
73. Är det bra eller dåligt? Jag tycker det är sjukt tidigt.^^
74. Vem/vilka vet mest om dig? Wiktor Sjöberg heter han.
75. Gillar du att slåss? Nej.
76. Vad har du på dig just nu? Bekvämt.
77. Ikväll ska du: Redan varit kväll. Klockan är 01:01.
78. När var du senast riktigt full? Vi säger 19 Maj.
79. Har du snott något under ditt liv? En liten prydnadssak i en skobutik och lösgodis för att ”smaka”. Haha!
80. Hur många väskor äger du? 1, räcker.
81. Hur många bilar har du/ din familj: Tvao stucken!
82. Hur många biologiska syskon har du? Tre
83. Isåfall, vad heter de? Jennie, Jesper och Johan.
84. Hur många timmar sover du per natt? 7-8. varit mer på sistone. (Kan sova 12h och vara uppe 25 om de)
85. Vem är snyggast i världen? Bianca Beauchamp
86. Vad är du allergisk mot? Pollen och vissa hundar.
87. Ska du duscha idag? Duschar varje morgon.
88. Vad är det för veckodag? Blev Onsdag för 1h 6min 15sekunder senn.
89. Vad är det för datum idag? 23 Maj 2012.
90. Vad gör du nästa år? Går förhoppningsvis på högskola.
91. Målar du naglarna? Knappast.
92. Vad luktar det hos dig just nu? SVETT!!!! HA HA! Tror jag..
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? I stan.
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Nej.
96. Märkeskläder eller secondhand? Doesn’t matter, had sex!
97. Hur många par skor har du? 3
98. Är du sexuellt frustrerad? Mmmhmm!
99. Vem är snällast just nu? Ingen är snällare än mig.. förutom när jag jävlas med folk!
100. Var har du ont? Inte för tillfället.
101. Använder du hårspray: Det är sällan.
102. Kan du stå på händer?: Tror det. Längesen.
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Nej tack, men funkar.
104. Vänster eller högerhänt? Vänster som liten men höger nu.
105. Favoritserie: Blue Mountain State just nu. ;D
106. Gillar du seriehjältar? njjjaaaaeeee....
107. Hur många Emma känner du? Bara några bekanta.
108. Vad tycker du om idrott? Kampsport och styrketräning ftw.. annars nej.
109. Gillar du att fotografera? Kul ibland. :]
110. Gillar du musikaler? Överlever.
111. Salt eller socker? Ööööööhm... till vaddå?
112. Tittar du på sport? Rather not.
113. Om ja; Nej.
114. Tränar du? Har varit lat i ca 3,5 år. Men det kommer ...
115. Har du bra kondition? Verkligen inte! Haha!
116. Trådlös eller trådmus? Mus med sladd. Inte bra med trådlöst till spel.
117. Gillar du ketchup? Ja, men där finns en gräns vad man har det till.
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare.
119. Små eller stora bokstäver? Börjar med stor.
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Doesn’t matter.
121. Är du bra på att måla? With BLOOOOOOOOOD!!!!! AW PRAISE LAWD!!
122. Vad har/hade du mvg i? Typ.. Idrott och Webbdesign. Kunde haft i stensättning med.
123. Vad har/hade du ig i? Svenska A och B -.-' Men nu bara i B i nuläget. Kompletterar inför högskola.
124. Är du stud? What? Student? Ja.
125. Favoritlaget? Fast jag inte bryr mig så starkt om sporter, så är ju HIF bäst.
126. Gillar du konst? Fett tråkigt. Animering är kul. :]
127. Favoritmålning? Det på skolbänken! Hell Yeah!!
128. Vilket museum var du på senast? Stod ju utanför mitt förr förra hem har om dan ju.
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Gå igenom regnskogen i sydamerika! Oooooo!
130. Har du åkt luftballong nångång? Nej.
131. Om inte; skulle du vilja det? Yeah, sure!
132. Har du utövat nån extremesport? Nej. Men basejumping hade varit nåt!
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Nej.
134. Har du magmuskler? Tror inte de syns längre, men ska ju börja träna igen i slutet av månaden! :D
135. Använder du smycken? Ett halsband, som jag ägt sedan födseln.
136. Är du feminist? Nej.
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: öhm.. Den antika Coca Cola spegeltavlan på väggen.
138. Är du glad nu? Relativt. Är sjukt törstig..
139. Var du glad igår? Haha.. jag är alltid glad, mer eller mindre!
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Bekant med en och känner en som vill jobba där.
141. Vad gör du just nu? Tror jag skriver på nån j*vla frågelista.
142. Kaffe eller the? Kaffe. Te funkar det med. ^^
143. När grät du senast? Måndags, på kommando.
144. Sexigaste kroppsdel: Tjejens rumpan
145. Om du vore en färg: Så hade det behövt städas.
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: Skulle inte förvåna mig om jag var en slampa. Ush..
147. Sexuell läggning: Straight.
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: Singel!
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: What? ;o Jag diggar barn!
150. Bästa plats på jorden: På soffan.
151. Pluggar och vill bli: Kompleterar gymnasiebetygen för högskola.
152. Jobbar och önskar du kunde: Jobbar inte. Men fått ett sommarjobb på min gymnasieskola.
153. Person du alltid kommer att vara kär i: *derp*
154. Vem krossade ditt hjärta: Min förste. :)
155. Politiker du älskar/gillar: Cunts!
156. Barnprogram du avskyr: Sånna som verkar helt psyko.
157. På din fritid: Skulle kunna säga pluggar och umgås med vänner. Men sitter istället och besvarar meningslösa frågor.
158. Men vill: Börja träna om dagarna.
159. Om sex månader: Är det November.
160. Samlar på: Bilder och filmklipp jag tagit med kameror och mobiltelefoner sedan ca 4år tillbaka.
161. Din värsta ovana: Jag röker.
162. Din bästa ovana: Venne..
163. Kändis du skulle vilja vara: Nån härlig snubbe.
164. Kändis du skulle vilja vara med: I säng med nån playboybitch...
165. Du ångrar att du inte: pushade mig själv till att träna hårdare under en kort tid och fuckade allt.
166. Du blir glad av: Att känna mig behövd och omtyckt.
167. Du blir förbannad av: Narcissister
168. Din bästa raggningsfras: Ja du.. My secret ;)
169. Drömjobb: Animatör eller Polis.
170. Om du fick 10 miljoner: Skulle jag ge min morsa 10% sen gått och köpt mig något fint.
171. Bästa ställe i ditt hemland? Helsingborg.
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Döda.
173. Största hemlighet: Definera ”hemlighet” innan du frågar. Har dock ingen.
174. När ingen ser dig: Så syns jag inte.
175. Nära-döden-upplevelse: När jag kvävdes som yngre.
176. Ditt livs bästa ögonblick: När man firade studenten.. tror jag.
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Ingen j*vla aning.
178. Dina bästa festkläder: Fuck dat!
179. Bästa tekniska uppfinningen: Datorn.
180. Levande begravd eller levande kremerad: Begravd hade jag kvävts och förlorat medvetandet och sedan dött. Kremeringen hade jag nog fått jävligt ont innan..
181. Du kommer till himlen / helvetet: Stannar på jorden.
182. Brott du begått: Vandalism.
183. En sak du stulit från en kompis: Snattar inte från min vänner. Herregud.
184. Du har knarkat / testat droger: Ja.
185. Om Ja; Vad: Cannabis. Sprit?
186. Har du någon bästis? Har en kvar.
189. Gruppsex: Nej.
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Bara om mig själv! ;)
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Nej, men nu kommer jag!
194. Har du använt sexleksaker: Nej.
195. Vilka: Nej.
196. Antal one-night-stands du har haft: Venne.
197. Har du betalat för sex: Nej.
198. Det kostade:
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: Har hoppat blad kretsarna mkt. Och nu vet jag varför.
200. Könssjukdom: Nej.
201. Vilken:
231. Vad har du i din handväska? Har ingen HANDväska.
232. Har du körkort? Nej.
233. Hur många uppkörningar gjorde du?
234. Vart det dyrt? Nej.
235. Har du moped? Nej.
236. Drömmer du? Det händer.
237. Om ja; minns du dina drömmar? Ibland.
238. Tror du på nåt övernaturligt? Nja..
239. Om ja; vad: Venne.
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting? Kanske nån stor, vit och skäggig gubbe som skapade oss är ändån lite väl... ja.
241. Röker du? Ja.
242. Om ja; varför slutar du inte? Ska.. inte så j*vla lätt bara.
243. Spara eller slösa? Spara.. men inte lätt det heller.
244. Har du investerat pengar? Nej.
245. Spelar du sällskapspel? Sällan..
246. Favorispelet? Sällskapspel? Monopol kanske..
247. Spelar du datorspel? Det händer.
248. Favoritpratprogram på datorn? Pratprogram? MSN använs sällan, skype mer men mest på facebook.
249. Favoritsemesterställe: Venne.
250. Drömresan skulle vara: BIG ASS ROADTRIP!!! YEAH!
251. Har rest till: Nästan ingenstans.
252. Semestertips?
253. Semestermardröm? Drömmer inte om semester.
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? Döda.
255. Vem diskar hemma hos er? Jag eller morsan.
256. Storhandlar du? En gång i månaden hänger jag på.
257. Är det något du är bra på? Ja.
258. Är du praktisk? Ja.
259. Är du teknisk? Ja.
260. Har du besökt nåt nöjesfält? Ja.
261. Gillar du det? Ja.
262. Favoritkarusellen? Balder på Liseberg.
263. Dusch eller badkar: Dusch.
264. Färg på ditt duschdraperi? Vitt med röda hjärtan på.
265. Syr du dina gardiner själv? Knappast. Morsan gör.
266. Bästa stället på webben: Min blogg.. Facebook är inte så j*vla awesome.
267. Musikfavoriter / favoritartist: Venne..
268. Tittar på TV: Ja, men inte just nu. Annars kollar jag på ”112 på liv och död”, ”tunnelbanan” och lite random shit. Resten har jag på datorn.
269. Hur mycket tittar du på TV? Vet inte, går förbi och stannar till lite då och då.
270. Äger du nån leksak? Har några leksaker från min barndom som minnen.
271. Varför har du sparat dem? Minnen.
272. Lekte du med Barbies som liten? Hah! Jag gjorde det nån gång, ja. Mina första vänner var ett par tjejer. Var lite tvungen.
273. Eller föredrog du lego? Lego was tha shit!
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt? Dum fråga. Njutfullt! Alla gör det.
276. Äger du en kamera? Ja.
277. Vilken sort? Canon EOS 1000D.
278. Fotografera du mycket? Nej.
279. Högtid du gillar? Jul.. fast bara när det är snö. Men gillar verkligen att knäcka en öl på sommaren också.
280. Har du prestationsångest? Jepp.
281. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ja, freaky stuff!
282. Har du en brevvän? Jag hade en för vääääldigt längesen. Men ... adressen försvann. Gråter seriöst när jag tänker på det. :C
283. Dricker du mjölk? Ja! Sjukt gott.
284. Varför då? Gott och nyttigt.
285. Vad anser du om kungahuset? Sparka ut kungen och gör det till ett hotell.
286. Läser du skvallertidningar? Nej.
287. Tror du på allt det står i dem? Venne..
288. Lyssnar du på folks skvaller om andra? När folk snackar skit så stänger jag ofta av hörseln... är det personligt så stannar det hos mig.
289. Skvallrar du ibland? Det händer nog. På fyllan i så fall.
290. Har du varit på festivaler? Ja.
291. Isåfall vilka: Metaltown, hbgfestivalen.... bjuvsfestivalen... who cares.
292. Hur kör du bil? Sitter i passargerarsätet och tittar på vägen medans någon annan kör bilen.
293. Hur ofta byter du sängkläder? lakan å sånt? minst en gång i månaden bytas det.
294. Har du ett motto du lever efter? Skulle nog vara ”Få inte panik” isf.
295. Favoritcitat/aforism: ”Smile, Listen, Agree. Then do whatever the fuck you wanted to do anyway”
296. Om du skulle skrivit ett citat som gjort dig känd vilket hade du valt då:A man is happy so long as he chooses to be happy.”
297. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen:Look at any big steps that you've avoided taking and maybe it's for the same reason."
298. Favoritfika på café? Kaffe.. å kaga!
299. Ljud du hör just nu: Långbenen som flyger in i skärmen.
300. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Tapeter och planger.
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? Ja.
302. Gillar du att betala räkningar? Nej.
303. Har du koll på din ekonomi? Inte mycket att hålla koll på.
304. Har du vunnit pengar nångång? Kanske 25 kr.
305. Spelar / tippar du på nåt? Nej.
306. Har du något synfel? -1,25 på båda ögonen.
307. David Bowie eller Beatles? Teh BI-ULZ!
308. Favoritämne i skolan? Samhälle för det är vad jag studerar just nu. Annars hänger allt på hur lärarna är.
309. Världens fulaste ord? ”Hansa” (Hans) som i "Hansa mössa"
310. När du svär; vilket ord använder du då? Svär jag så är det ”Jävla” eller ”Fucking”.
311. Världens vackraste ord? ”Trofast”
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika/vårdpryttlar? Nej. Men man kanske borde.
313. När rengjorde du din ugn senast? Jisses..
314. Har du läst Angeligue / Kitty böckerna när du var ung? Nej.
315. Berätta om det värsta du varit med om: En spark i klockspelet kanske.
316. Är du social? Inte mer än nödvändigt.
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? I helvete heller. xD Jag värdesätter pengar mer än många andra, skulle jag tro. Kanske när jag har fast anställning.
318. Vad är det mest romantiska du vet? Vet inte. Får bara idéerna från stunderna jag hamnar i.
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Tvivlar på att det skulle hända. Hade jag haft porr hade jag inte zappat.
320. Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning? Jag har ingen partner. Men har haft publik.
202. Från vem:
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med: Dem vackraste. Why not liksom.
204. Har du varit otrogen: Typ.. Kom till '2nd' base
205. Mot vem: Mot min dåvarandre flickvän.
206. Med vem: Nån random brud.
207. Din konstigaste sexuella upplevelse: Ingen aning..
208. Beskriv dig själv med tre ord: Respektfull, pålitlig och Hjälpsam. Något i den stilen.
209. Har du nån gång varit deprimerad: Ja.
210. Känner du någon som varit/är deprimerad: Ja.
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Ja.
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Ja, så in i helvete.
213. Vad gjorde du då: Fick nog. Är inte längre vänner.
214. Vad får dig alltid att skratta? 9gag.com 
215. Har du bra självförtroende? Helt ok.
216. Älskar du livet? Värt att leva. :]
217. Vad önskar du? Stamina
218. Vad tycker du är gott? Läsk. Är fortfarande törstig.
219. Vad har du för humor? Torr som nöten. Kan bli rätt sjuk i bland.
220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja.
221. Vad ska du göra idag? Ej planerat.
222. Vad ska du göra där? Vart?
223. Har du varit på IRL-träff? Nej.
224. Har du fått vänner via webben? Ja.
225. Vad gör du mest när du är vid datorn? Idag har det tagit några timmar bara att svara på detta. Geeze!
226. Vad läser du varje dag? Räknas 9gag.com tro? lol
227. Vad dricker du varje dag? Mjölk.
228. Favoritdagstidning: HelsingborgsDagblad
229. Favoritveckotidning: Fuck that shit!
230. Mobiltelefonen betyder för dig: Ja. Mobilen är mycket viktigt.

Äntligen klar(kl 02:00) nu jävlar ska jag dricka något och sen blir det sängen! Godnatt!!


Listan senast uppdaterad 23 Maj 2012.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback