Bad Timing!

2012-11-26 15:48:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mycket dålig timing alltså.. jag har mitt sista prov i Företagsekonomi imorgon, förmodligen kl 12:15, och jag har blivit sjuk. eftersom allting är så jävla kompliserat för skolan, csn och fanåhansmormor så tänker jag inte ens sjukanmäla mig. För då kommer de säkert vilja ha läkarintyg å sånt bajs. Skulle jag flytta provet till på torsdag istället (om jag kunde) så vet jag inte om jag skulle må bättre eller sämre heller. bajsbajsbajs. Så jag ska till skolan imorgon och göra mitt prov och smitta ner alla där så mycket jag bara kan sen hem och sova tills jag blir frisk sen fortsätta med min matte som Rektorn, Thomas Pettersson, rekommenderade.
Får ta med tvåhundra packet näsdukar och halstabletter så jag överlever minst i en timma.
 
Jag har fått min nya mobil idag, iPhone 5. Väntar på att morsan ska hämta pappa sen på vägen hem ska de hämta mobilen. Äntligen kan jag använda en mobil som den är till för. yay.. 
 
Nu måste jag plugga, hej svejs!
 

 
 

 
 
Stay Tuned More More Crap...
Cheers!
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback