Slumpen är Random

2012-09-28 01:17:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan jag heter Emil jag älskar skolan mitt favvisämne är matte för det är så kul att anstränga hjärnan jättemycket på fritiden gillar jag att snetända och supa skallen av mig tills jag däckar och kräker ner mig själv så att jag nästan dör sen gillar jag mina vänner också och så gillar jag att ligga med massa flickor och skriva jättelånga meningar utan punkt
själv då?
 
Haha! Detta är en text jag hittade på en persons presentation på en hemsida. Kan säga att jag asgarvade när jag läste det. hahha så klockrent! fifan!
 Bara att jag ändrade så att det inte står någon annans namn eller att jag ligger med pojkar. Bra då ha vi fått det överstökat! Dena sköna filur har också en legendarisk blogg som 'strider' mot all moral i världen. Hahaha Därför den är för jävla skön. Barnslig humor, främlingsfientliga skämt och en massa steriotyper etc etc
 
Personen har skrivit som följande på sin bloggpresentation:
Denna hemsida (ja, jag föredrar ordet "hemsida" eftersom "blogg" låter så jävla hipster) är verkligen inget ställe för dig som är en moral-kärring eller bitterfitta. Tycker du om att läsa om totalt meningslösa saker, så välkomnar jag dig med varma famnar. Sug kuk.
 
Och en härlig bild som denna fick figuren att bli sugen på "chingemat":
AAHHAAHAHHAHHAHHAHAHAAH SÄÄÄÄXYYY!
 
Och ordvalen denna jävel använder för att beskriva saker gör mig så glad.
Till exempel i ett utav inäggen:
"såg jag en liten gammal tant som bar på ett packe bindor. Och inget kunde gjort mig gladare. Att detta sannolika torra köte, till synes tillhörande en minst 65 år gammal slyna, fortfarande producerade ketchup i kanoten, gjorde mig minst sagt imponerad."
Fifan vad det är roligt. En blogg värdig att premunerera på!
Bloggen är en tjej som jag tror är Helsingborgare.... sen vet jag inget mer.
Kolla in bloggen: http://ken-ulla.devote.se/ (Nej vet ej vem det är och tror nog aldrig jag sett henne förrut heller. Kanske på fyllan, dunno.)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback