Träning, solrosfrön och DayZ

2012-10-26 22:01:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Quick update! Lol
Nu har det nästan gått två veckor utan träning. Har mest bara varit stilla im in stol och låtsas vara produktiv och käkat solrosfrön. Det ska man inte hälla i sig för mycket av så som jag gjort nu i två dagar, blir jäkligt knölig i magen eller vad man ska säga. Man känner sig, rent ut sagt, konstant bajsnödig och får en dålig andedräkt.
  I alla fall så tog jag i kraaagen och tränade en del idag fast jag dessutom har haft ont i huvudet hela dagen. Och jag tro att jag behöver vända dygnet eftersom jag var uppe utan problem till klockan fem om inte mer..
 
In other news så ska jag nu försöka spela lite DayZ med ultra lagg. Känner jag att jag vill prova det igen, men kan inte göra så mycket åt att min dator suger snopp likaså att mitt internet segar när alla är hemma och laddar ner sin porr. Kan själv ladda ner skit upp till 8mb/sek ungerfär, men har inget jag känner för att ladda ner.
  Sist jag lira DayZ gick det bra tills jag blev skjöten i ansiktet av en kille som jag räddade från en armé av Zombies. -.- Ragequiten direkt därefter liksom.
Imorgon läser jag förmodligen en del i Företagsekonomiböckerna. Har liksom Prov på Tisdag! Rätt najs faaaaaaktiskt! Kommer gå bra.
 
Vad är DayZ, you say?
För att inte fylla en sida om ett fkn spel så är här en filmsnutt.
Det är rätt nice och perfekt tidsfördriv för folk som gillar zombies n shit, men det har en hel del buggar.
 
Stay Tuned For More Crap...
Cheers!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback