Heroes

2012-11-09 20:06:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Quickly now!
På sistone har det varit stunder jag inte känner för att göra ngt. Liksom ta en paus. Eftersom det går rätt så bra med pluggandet så gillar jag att titta på serier och roliga filmer. När jag sett nästan allt hittat på nätet så kom jag på att jag kollade på "Heores" för några år sedan och var rätt så spännande. Jag såg första säsongen på tv och kunde inte vänta på nästa. Då visste jag knappt vad en torrent var och nu .. HAH Idag har jag alla fem säsonger och ska se vartenda avsnitt. Vet inte hur lång tid det kommer att ta, men det är rätt spännande att se det igen. Kommer inte ihåg mkt av vad som hände av det jag såg på den tiden så det blir extra kul. Så när jag inte gör ngt så kollar jag på Heroes nu mera medans jag lider av min konstanta illanmående, huvudverk och mitt hörselskadade öra. Fast jag mår på det viset så lever jag och jag tränade faktiskt igår. Anyway..
 
Här är en trailer: 
 
Stay Tuned For More Crap!
Cheers!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback