UPDATE!

2012-04-10 04:19:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjena tjena, en lite uppdate dåva!
Jag har
varit lite slow här för jag har gjort annat skit, de senaste dagarna har jag lekt med Adobde Flash och kollat på ritplattor till datorn, blir nog ingen dyr en till att böja med, ska vara en bra investeringa också och det får man se senare om det blir. Sen har jag också spelat det efterlängtade spelet LoL som jag inte gjort på väldigt länge, A'duuh! Och Minecraft har jag också återgått till atm ^^
Kollat på massa PewdiePIE videos också på tuben haha , han e för jävla go den snubben alltså!
Fixade också till min youtube channel EpinephrineOverdose för möjliga framtida upplägg. *korsar fingrarna*

Här är
en liten grej som jag gjorde med Adobe Flash, ett program som jag håller på att lära mig:



Här är också en bild jag ritade på datorn (med musen)
Det är en gubbe från spelet minecraft:

Gjorde en ledsen slime också men den var inte värd att ladda upp :]

Så fort jag kan ska jag förmodligen kirra mig en ritplatta och göra gulliga sketcher, vi får se!




Här är ett par roliga 9gag bilder:





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback