Sanningen

2012-02-21 14:57:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Några frågor med 100% Ärliga svar.

Varför startade du en blogg?

Jag hade tråkigt och skapade den mest för att ha något att göra och webbdesign är roligt. Jag hade en annan blogg ett tag tillbaka. Ett sätt att bara skriva ut vad man tänker och sånt skit, spelar ingen roll om folk läser eller inte, det kan vara nyttigt ändån. Men det blev för "emo" så jag tog bort den.
Skriver ju nu mest för att göra något, lägger upp allt möjligt här.

Bloggar du läser?
Jag läser inte så mycket bloggar, dyker mest upp på olika lite då och då. Då är det mina vänners bloggar.

Hur var din första kyss?
Kommer inte ihåg, längesen. Spännande antar jag. haha.

Vilka länder har du vart i?
Reser inget, tyvärr.


Kan du visa bilder på ditt rum?
Har bilder från när jag flyttade in. Vet inte om jag bör visa dem medtanke på hur det ser ut nu. :]

Vilka sporter går du på?
Jag sportar ingenting. Har inte varit så aktiv sen ca 2 år tillbaka. Vad som hände på styrketräningen var att jag pushade mig själv så hårt fast jag var uttmattad, när jag börjar igen ska jag ta det lugnt. Gick på Taekwondo ett tag innan dess också, saknar det lite också.


Vad är det bästa du vet?
Det bästa som finns är familjen. Det ska man hålla kärt.

Framtidsplaner?
Det är väl dags att säga till folk. Jag vill mycket gärna jobba inom polisyrket, kriminalvården. Jag vill bli något som hjälper allmänheten. Att folk ska sträcka ut sig till mig som kan göra en förändring.
Ordningsvakt kanske är ett passande yrke också, med tanke på att de alltid finns till hands när man t.ex är ute en sen kväll. Kan tänka mig att till och med kan bli psykolog eftersom det är så intressant.

Ditt favorit program?
Kollar på serier. Så som Once A pon a time, How i met you mother, two and a half men, The big bang theory, Eureka,  Joey, Vänner.... det är några av serierna jag tycker ävldigt mycket om. Kollar också mycket på program om poliser, så som Road Wars, 112 - På liv och död, när det dyker upp.



Vilket är ditt bästa minne?
Inget jag kan tänka ut just nu. Dyker mest upp när jag är med folk, som "Kommer du ihåg när vi..!?" Sparar mycket foton och filmer på datorn.

Favorit ämne i skolan?
Har tagit studenten men kompleterar betyg på Lernia just nu. Har läst upp svenska A. Håller nu på men Svenska B och Religion A. Ska efter det läsa upp Samhällskunskap A och Historia A och förmodligen Psykologi, men vi får se om det senare för det har jag inte ansäkt om ännu. Svenska B är sjukt tråkigt har as mycket att läsa hela tiden. Tydligen tycker jag är religion är mer intressant än vad jag trodde att det skulle vara. +1 där, Haha.

Har du månadspeng?
Får 100 kr på autogiro + studiebidraget. Pengarna ska helst gå till skolböcker nu.

Hur mycket pengar har du i din plånbok?
Har sällan pengar i plånboken. Brukar väl vara nån hundring annars.

Favoritlåt?
Jag har alltid älskat låten Tears don't fall av Bullet for my valentine. Den är inte bara bra utan väcker minnen också.

Vad har du för musiksmak?
Lyssnar på det mesta.. allting i  stort sett. Kan lyssna på min musik dagligen till vänster på bloggen, "Dagens låt". Där dyker dett upp låtar jag gillar, inte alltid det är så seriöst. (Uppdateras 1-3 gånger dagligen, så det är inte riktigt "dagens" låt, hahah!)
Gå till startsidan för att höra!

Singel eller förhållande?
Jag trivs att vara singel men saknar emellanåt ett förhållande.
När man väl letar efter ett riktigt förhållande så dyker inget intressant upp. hmmz.. ;/

När man faktiskt vill hitta någon att ge allt man har, all tid, att vilja vara med så länge man bara kan så dyker det sällan upp, soriligt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback