Update! My niggz!

2012-07-19 13:37:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


På senaste tiden har de varit motsatsen till fullt upp. Jag har varit sjukt lat bortsett från att man styrketränar vartannan dag, och det är skönt som sören! Höhö!
Här nedanför har jag skrivit lite om olika saker som hänt på senaste månaden
 
Garrys Mod
Jag har spelat en jäkla massa Garrys Mod på sistone, på en speciel server kallad "RPGaming".
En server utan lagg och ett antal (som ökar) trevliga Admins som ser till att ingen bryter mot serverreglerna.
En bild på första besöket. lol
och en random bild på ett senare besök.
Senaste bilderna av server är bara på folk som spammat och försökt förstöra servern men nu är bannade. Nog inget kul att se.
Jag har totalt spenderat: ca130 timmar på denna servern en så länge.
Om tio dagar blir jag förmodligen Admin på denna servern dessutom. Jag har ett mycket bra rykte på servern och inte en person som minstal illa ogillar mig.
 
Träning
Jag har nu tränat i 1½ månad? Och det börjar ta sig, känns bra. Har gått långsamt för jag måste ta det chill som fan annars går jag sönder igenom som för ca 3,5år sedan. Men som sagt, det tar sig.
Bild på hur det är just nu.
 
Gamla bilder från förr.
 
Jennies Bröllop.
Jag och familjen åkte till Eskilstuna och fick bo i Jennie och Martins lägenhet underhelgen, så det var mycket lek med lille Elis hela tiden. På lördagen, Den 15 Juli, var det bröllop. Jennie och Martin gifte sig.
Inte mkt mer att säga där. Fin middag med god mat, och en störd tipsrunda. Man blev ju trött som fan vid midnatt.  På söndagen längtade man faktiskt hem.
Kändes som att datorn kallade på en fast jag ändån är uttråkad mesta dels av dagarna. Jesper tar ju upp all internet när han är hemma.
 
Min längtan just nu
Jag har inte så kul om dagarna längre för jag vill börja plugga matte så jag kan gå högskolan som verkligen vill till! Jag brinner för att skapa saker och datornspel är förjävla kul. Längtar så sjukt och man kanske till och med bor i studentlägenhet! Fett nice!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill börja på Blekinges Tekniska Högskola och plugga till Civilingenjör i Spel- och programvaruteknik.
finns saker jag velat bli förrut men nu har jag hittat det jag verkligen vill göra. Fett skojj!
Kolla inte på videoklippet på sidan! (En riktig nörd) Om alla är sånna på den skolan lär jag bli coolast på campus! xD
 
De får räcka för detta inlägg! Ha det bra! 
/Emil

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback