Klockan är 2:10 .. och här sitter jag ännu.

2012-06-24 02:08:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Mycket sökande på G. Kollat upp en massa högskolor på studera.nu lika så som jag kollat upp kurser på komvux, och tror jag vet vilken högskola jag vill gå. Skolan som ger mig största bonern ligger i Karlshamn så jag vet inte hur det ska gå till men det är mkt som ska kompletteras på Komvux innan jag kan börja på någon högskola som jag vill gå på.
 
Jag ska, om jag kan och får, göra om Matte A bara för att jag känner för att jag behöver repetera. Sen blir det Matte B, C, D och förmodligen E. Så det blir en massa matte. Skulle också behöva Fysik A och B. Om jag har lite tid över så blir det nog Företagsekonomi och Psykologi. :D Det skulle ta ungefär ett år att fixa allt det. Men så går det när man väljer helt fel gymnasieskola/linje, som var yrkesförberedande. Gick ju Anläggning. Man är ju lätt vimsig men nu vet jag vad jag verkligen vill. Gäller att hålla lågan vid liv och slippa massa tjafs (med bl.a csn, så som de brukar vrida på allt).
 
Undertiden som man kollat högskolor så har man samtidigt glott på VÄNNER hela dan! De första säsongerna i 720 HD. Dem som är roligast! I mellanåt har jag glott på en massvis med videos på youtube om olika saker. Mest om programmering å sånt. Inget jag brukar kolla på annars så ofta men nu de senaste tiden har jag gjort det.^^
 
Skärm 1:
 
 
Skärm 2:
 
 

Nu lite underbara skojjigheter! :D
 
Bacon!
 
Womens' logic
 
Accept your mission?
 
Watcha really, really, want!
 
I think I need more wallets
 
Så gjorde jag också när jag var liten
 
And no-one will take it
 
Why is this happening to me?
 
Dental Care
 
Här är en bild på Elis.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback