Diablo 3? Typiskt..

2012-05-18 14:11:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Diablo 3?
Ja.. jag vet fan inte om jag ska köpa det tbh. Sett brorsan spela det. Sjukaste spelet ever, fetaste grafiken osv. Men jag har egentligen ingen tid what so ever till att sitta och spela hela dagarna, jag måste verkligen plugga på skitet jag har framför mig. Intensiv kurs på Komvux är 5 veckor per kurs och misslyckas man måste man vänta ett halvår tills man kan läsa upp ämnet igen.
"Men du behöver inte spela hela tiden!"
Hahahah!!!!1!!1!11! Köper man sånt spel så kan man bara inte skita i det och det är inte så lätt i vilket fall som helst. Man kommer att fastna som Karlssons Klister i datorskärmen.
Köper jag det kommer jag antingen glömma bort studierna och kan glömma högskola. Eller så kommer jag inte ha tiden till att spela det. Om inget annat så kan jag kanske under sommaren, men då ska man ju förfan vara ute! hah :D

Här är en bild på hur det ser ut
Chrome tillåter mig inte att ändra storleken på bilden, sry



Några grejer som är typiskt mig:

• Jag är dålig på att hålla kontakten med folk.
• Jag vet saker som jag är bra på med är ändån för lat för att göra det mesta.
• Jag har svårt att komma igång med saker
• Älskar styrketräning, trots att jag inte gör det ännu.
• Jag kan vara riktigt barnslig och irriterande.
• Jag har svårt för att gå och lägga mig i tid och gå upp tidigt.
• Jag blir lätt imponerad

In other news! Så ska jag sommarjobba på min gamla skola. Hej!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback