hetlevererad irritation! /:D

2012-05-28 02:57:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Avskyr du att bli väckt tidigt på morgonen av att någon skriker i rummet intill? Eller har du ett djur som aldrig lär sig? Eller får du fel på pizzabeställningen varje gång? Eller du kanske bara snear på det mesta?
Har du någonsin haft en stund som du upplever att du tappar tålamodet snabbt/lätt, något speciellt som får dig att vrida på kroppen av illska? Något som gör dig hetlevrerad på mindre än en sekund?
Vad går dig på nerverna?
 
Här nedanför har jag skrivit en lista under nån dags tid på vad jag finner det minsta irriterande. Jag har skrivit tjock text vad som gör mig mest förbannad på kortast tid, kort sagt: Inte tåler. Understruket är vad som händer allt för ofta.
 
- Narcassistiska människor
- Bli tvingar till att göra saker
- P-Smiley
- "ok"-meddelanden som respons när man har skrivit något långt.
- När brorsan ska skrika/sjunga/vara allmänt högljudd när jag sover.
- Allergisk reaktion
- Bli täppt i näsan
- När det kliar i halsen
- När det kliar & svider i ögonen.
- När Jesper är hemma.
- När internet slutar funka. (Alltid lika olägligt)
- När någon går in på toaletten sekunden innan mig när jag är sjuuukt pissnödig.
- Dryga människor
- När Johan bögar sig
- Uppenbar grupptryck
- Att missa bussen
- Att mitt hår har öka talgproduktion när jag inte tvättar det på 1 dag.
- Att vara pissnödig
- Att vara röksugen.
- Falska förhoppningar
Vilket leder oss till nästa punkt..
 
Hade skrivit en liten lista på vad som gör mig på glatt humör men den har försvunnit :(
Trackback