Snabb uppdatering.

2012-09-25 22:43:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var mitt facebookkonto inaktiverat och tänker nu börja blogga lite mer istället. Jag orkar inte slösa en massa tid på facebook och hade jag inte inaktiverat det så hade jag av vana loggat in där. Så vill någon veta något om mig så får den personen, eller de personera, kolla in min blogg istället.
Vill man få tag på mig så Kanske jag finns på Skype. Annars går jag att nås på mobilen. (Svarar inte okända nummer).
De värdiga har mitt nummer redan annars får man fråga. Jag tänker verkligen inte skriva det här på internet iallafall.
 
Däremot är mitt Skypenamn: Pottan_ Så det är bara att lägga till mig där och se när jag är inne. Skulle ju annars kunna skriva här på bloggen som en kommentar om man vill.
 
Jag vet att jag inte är så jäkla het på att uppdatera bloggen. Men det är bara eftersom jag först bara skapade den för att pela lite med designen, for fun. Men nu när jag inte har facebook längre skulle den nu komma till mer användning.
Nu är jag fete trött.. tog mig en halv evighet att göra den nya headern och den är inte klar ännu. Ska nog lägga till lite flash-effekter på den senare, om jag orkar. Så som den ser ut nu trodde jag skulle ta mig ca 10 minuter men jag var tvungen att installera om Photoshop CS6 Extended och sånt mög och sen förstå hur 3D-saken funkar. När jag väl fattade gick det snabbare men tog ändån tid att fixa. Särskilt när man måste leka med mobilen samtidigt. Råkade först göra den för liten och fick gör om allt. MEn so far so good.. Får se hur det blir sen.
  Nu ska jag uppdatera "Dagens låt" fast det mer är "De tredagarnas senaste låt" eller något då jag glömmer bort den rätt mycket. Vet inte vilken låt jag ska ta just nu. får väl se.
Stay tuned for more crap..
Cheers!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback